Retur
Angrerett, reklamasjon og mangler
På kortproduksjonen bruker vi kun kvalitetspapir. Er du ikke fornøyd med kvaliteten på enten papirprodukt eller andre produkt du har bestilt, ber vi deg ta kontakt fortest mulig slik at vi kan rette opp i dette så fort vi kan.
Et kort må alltid sendes i retur til oss, slik at vi kan studere og utbedre eventuelle feil.
Produksjonsfeil kan skje, og dette ordner vi selvfølgelig kostnadsfritt.
Angrerettloven gjelder ved forbrukerkjøp som er statiske produkt (produkt som ein ikke kan personaliseres).
Angrerettloven gjelder ikke for varer som er bestilt med kundetilpasning. Dette gjelder også gaveartikler med kundetilpasning.
Ta kontakt med oss før du returnerer varer slik at vi kan sende deg et angrerettsskjema og kan deretter love deg god oppfølging.
Når du skal returnere varer skal det pakkes forsvarlig slik at det ikke blir påført skader under retur. Husk at du som kunde har ansvar for varen helt frem til den er på plass hos oss. Varen skal returneres i samme stand og mengde som du mottok den. Kunden dekker returkostnadene og vi anbefaler at du sender varen som sporbar sending. Om varen har skade eller mangler dekker VR Print og Design returkostnadene.
Vi tar alle klager på alvor og vil gjør vårt beste for å rette opp i saken dersom feilen skyldes VR Print og Design.
Reklamasjonsfrist er 10 dager fra kunden har mottatt varen.
Vi kopierer teksten du som kunde he lagt inn. Du som kunde er selv ansvarlig for eventuelt skrivefeil, men vi retter selvsagt feil om vi ser de, eller spør om det er noe vi stusser i.